Veicot pasūtījumu mūsu interneta veikalā, ir pieejami divi piegādes veidi Latvijas teritorijā:
1. uz Omniva pakomātu;
2. ar Omniva kurjeru līdz norādītajai adresei Latvijā.
! Piegāde uz pārējām valstīm – pirms pirkuma veikšanas lūdzu sazināties ar Pārdevēju pa
tel. 371-29452320 vai elektroniski roselife.lv@gmail.com
Sūtījumi tiek izsūtīti nākamajā darba dienā pēc preces iegādes, bet ne vēlāk kā divdesmit darba dienu laikā kopš iegādes brīža un tiek piegādāti nākamajā dienā, kopš izsūtīšanas brīža.
Preču piegādi www.roselife.lv realizē, izmantojot Omniva kurjerdienestu vai partneru loģistikas pakalpojumus, saskaņā ar Omniva sūtījumu pakalpojumu cenu lapu un OMNIVA SIA sūtījumu pakalpojumu standarta noteikumiem iepazīsties šeit.
Saņemot preci ar pasta terminālu Omniva pakomātu starpniecību, īsziņā saņemtais durvju kods jāievada termināļa sensora ekrānā, to izdarot, skapīša durvis atvērsies, un sūtījumu varēs izņemt. Sūtījumi pakomātā glabājas 7 dienas no īsziņas saņemšanas brīža Jūsu telefonā. Ja 7 dienu laikā sūtījums netiek izdots saņēmējam, tad tas tiek atgriezts atpakaļ pārdevējam. Atgriezto sūtījumu var saņemt, vēlreiz apmaksājot pasta izdevumus.
Saņemot preci ar Omniva kurjera servisa starpniecību, piegādes dienā saņemsiet īsziņu uz pasūtījumā norādīto tālruņa numuru. Ja 3 dienu laikā sūtījums netiek izdots saņēmējam, tad tas tiek atgriezts atpakaļ pārdevējam. Atgriezto sūtījumu var saņemt, vēlreiz apmaksājot pasta izdevumus.
*Klientam ir jāveic pasūtījuma apmaksa ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā no pasūtījuma noformēšanas brīža. Par apmaksas brīdi tiek uzskatīts datums, kad attiecīgie naudas līdzekļi ir ienākuši Piegādātāja norēķinu kontā. Ja apmaksa netiek veikta noteiktajā laika periodā, pasūtījums tiek anulēts.